Tydzień 3: Bez tego nie wychodzę z domu (16)

Moniqee | 16 stycznia 2012 17:56

Ciekawe, czy pojawi się jakieś zdjęcie bez telefonu komórkowego :)

Unknown | 16 stycznia 2012 19:39

Wszyscy maja samsungi:D? (mój też S)

KoRny | 16 stycznia 2012 20:16

U mnie na pewno będzie bez telefonu. Ale gacie mogą się pojawić :P

Moniqee | 16 stycznia 2012 20:34

KoRny - w ogóle mnie tym nie zaskoczysz. Uzgadniałam dziś z Majkiem, jak sformułować ten temat i mówiłam mu, że jestem pewna, że Ty na pewno z jakimiś gaciami wyjedziesz :D

Ja telefon zawsze noszę, ale prawie nigdy nie odbieram :D, w każdej wolnej chwili gryzdolę w moim kalendarzyku i gdzie mogę wydaję pieniążki (jeśli akurat jakieś mam :P). Zawsze mam też przy sobie książkę, ale tytuły często się zmieniają, więc na fotce żadnej nie umieściłam. Obrączki zawsze nie noszę, bo... do pracy mi nie wolno :D

Infi - nosisz okulary?

Mila Blaszta | 16 stycznia 2012 20:53

Monia, a gdzie Ty pracujesz, że Ci nie wolno obrączki do pracy nosić?

Moniqee | 16 stycznia 2012 21:07

Na Oddziale Okulistycznym dla Dzieci. Obrączek nie nosimy, bo takie jest rozporządzenie zespołu ds. zakażeń :)

Unknown | 16 stycznia 2012 21:20

Ano noszę, niczym prawdziwy hipster-yuppie z warszawki:P
W sumie na moim zdjęciu nie wszystkie rzeczy są niezbędnymi, czasami zdarza mi się wyjść bez okularów, czasami bez komórki, ale bez torby i playera mp3 to baaaaaaaaardzo rzadko, a bez kluczy nigdy;) z oczywistych powodów;)

Maxus | 16 stycznia 2012 21:22

Infi ja też mam xD

zniesmaczona | 17 stycznia 2012 00:21

A ten, z ciekawości: bo miały się pojawiać jakieś propozycje nowych tematów co tydzień? Chciałam poczytać jakie były, ale nigdzie nie widzę...
Na jakiej zasadzie są wybierane tematy? :)

Mike | 17 stycznia 2012 07:34

Sylwia, na razie nie ma. ;) Miała być specjalna podstrona, gdzie każdy mógł w komentarzu wpisać swoją propozycję, ale okazało się, że nie da się włączyć komentarzy dla strony statycznej (mimo, że teoretycznie jest taka opcja, w praktyce w ogóle nie działa).
Tematy na razie są wymyślane na bieżąco przez M&Msy. ;) I z tego co wiem, to jeszcze kilka jest w zanadrzu. A w międzyczasie ja, jako techniczny, postaram się jakoś rozwiązać tą kwestię.

Mike | 17 stycznia 2012 07:52

Emma - to parasol, czy paralizator? :D

Emma | 17 stycznia 2012 12:34

Pałka teleskopowa i gaz pieprzowy w zależności jaki mam dzień ]:3

Mike | 17 stycznia 2012 15:21

Nie chciałbym być tym, który zaczepi Cię w ciemnej uliczce. :D

Mila - współczuję targania takiej ilości butów, za każdym razem jak wychodzisz z domu. :D :D :D

KoRny | 17 stycznia 2012 15:53

Mila genialny pomysł na foto. Ode mnie 6 z plusem

Anna | 17 stycznia 2012 16:35

Zdjęcie z butami - genialne :)

Przemas | 17 stycznia 2012 16:52

Emma zaczynam się bać, no ale nieraz na "szwendaczy" przyda się jakaś broń zapewne i tak jak było wspomniane sponsorem u nas powinien zostać samsung...

p.s. M&Msowe tematy sprawdzają się dotychczas znakomicie:)

Emma | 17 stycznia 2012 17:07

Mike - tez bym nie chciała być tą osobą ^^' Ostatni raz kiedy musiałam jej użyć to mi się aż trochę wygięła... ;P

Przemas - No, ja zawsze spodziewam się apokalipsy przed wyjściem z domu albo ataku zombie także lepiej mieć niż nie :D
Ale Mike i Moniczka chyba potwierdzą, że w rzeczywistości jestem dość spokojnym stworzonkiem :3 (no... chyba, że nie potwierdzą.. XD)

Mike | 17 stycznia 2012 17:35

Tak, Emma to bardzo spokojne i bezbronne stworzonko, szczególnie kiedy kicha. :D

Emma | 17 stycznia 2012 18:09

Wiedziałam, ze w końcu mi tym pojedziesz...
xP

Mila Blaszta | 17 stycznia 2012 18:46

Mike, przynajmniej nie mam elektronicznej smyczy :P

Korny, Anna - dziękuję :)

Mike | 17 stycznia 2012 19:00

Żeby nie było, mnie też się Twoje zdjęcie podoba, Mila. Jest bardzo oryginalne. :D

Mila Blaszta | 17 stycznia 2012 19:43

No ba, nie chodzę na łatwiznę :)

Korny, miały być gacie! Jestem zawiedziona :P

KoRny | 17 stycznia 2012 20:00

Mila przykro mi ale wiesz cenzura działa. Poza tym po ostatniej publikacji moich gaci wybuchła burza z niezłymi piorunami.

Mila Blaszta | 17 stycznia 2012 21:49

A kto ciskał tymi piorunami?

KoRny | 17 stycznia 2012 22:13

Jeden z obserwatorów bloga i można powiedzieć że moje gacie przelały czarę goryczy. No ale nie ma co do tego wracać. Jden z punktów regulaminu jasno mówi żeby nie przekraczać granicy dobrego smaku. A nigdy nie wiadomo może ktoś by na moich gaciach zauważył jakieś ślady i by się afera zrobiła :P

Mandriell | 17 stycznia 2012 22:24

Wielkie mi co :D

Sylwia wpadła na pomysł z butami już wczoraj, a że przeze mnie nie bierzemy w tym udziału to wiecie, moi drodzy :D

Ale - ogłaszam wszem i wobec - Sylwia i ja (jako osobne byty) chcemy wziąć udział w tym zacnym projekcie.

Czas start, co nie?

Pytanie tylko - czy mamy uzupełniać od 1 tygodnia, czy jednak od tego bieżącego ?

Mila Blaszta | 18 stycznia 2012 00:06

Po a) To są MOJE trampki, nie moja wina, że masz takie same.
Po b) Ja wpadłam na pomysł z butami w poniedziałek od razu, tylko nie miałam kiedy zrobić zdjęcia, bo ciężko pracowałam.
Po c) Jak to jako osobne byty? Wy tak potraficie? I bez złotych klatek i tłamszenia osobowości? Niektórzy byliby zadziwieni!

zniesmaczona | 18 stycznia 2012 00:19

Niektórzy byliby zniesmaczeni!

Moniqee | 18 stycznia 2012 08:03

Sylwio, Mandriellu - Cieszę się bardzo, że zdecydowaliście się na udział w tygodnikowym projekcie :D Witam serdecznie na pokładzie!

Osoby, które dołączają w trakcie zabawy, nie mają obowiązku uzupełniania poprzednich zdjęć. Chyba, że bardzo chcecie, to podeślijcie także zaległe fotki :D

Mike | 18 stycznia 2012 08:16

No właśnie, nie ma tego dużo, więc spokojnie możecie uzupełnić od początku. :D

Super, że jednak się zdecydowaliście. :)

Mike | 20 stycznia 2012 11:03

Aga, no tak, bez cyber-ręki ani rusz! Gdybym miał taką, nie opuszczałbym jej ani na chwilę! :D

żółw bez głowy | 20 stycznia 2012 11:30

ja się do niej przywiązałam...
Próbowałam nią już w sklepie płacić, myślałam, że będzie fajnie albo coś, ale pani była zupełnie obojętna i nawet oko jej nie drgnęło...

Moniqee | 20 stycznia 2012 13:01

Uwielbiam was wszystkich :D:D:D

KoRny | 20 stycznia 2012 16:25

Przemas a te 5,70 to co na piwko czy na bandytę przygotowane ????

Przemas | 20 stycznia 2012 16:31

hehe jak wiesz z doświadczenia :D z 5.70 za wiele się nie uwali, po prostu owe miedziaki symbolizują (oprócz kryzysu) drobne, które na wszelki wypadek, gdzieś tam zawsze są....może być na piwko :)

Mila Blaszta | 20 stycznia 2012 23:43

No i gdzie te zniesmaczone i Mandrielly? Czekam i czekam i nic. A tu już prawie sobota! :)

Mandriell | 21 stycznia 2012 16:56

Cierpliwości :D

Właśnie, kiedy będzie można dodawać propozycje nowych tematów? Tyle, że w jakimś osobnym miejscu, bo tu to się chaos chyba zrobi... :D

KoRny | 21 stycznia 2012 17:20

Odnośnie propozycji nowych tematów to moje zdanie jest takie żeby zgłaszać je do Moniki i niech ona wybiera. Ewentualnie zrobi grafik który tydzień do kogo należy odnośnie wymyślania zadania. Na pewno nie chciałbym nigdzie widzieć tych propozycji bo jak dla mnie to lekko psuje zabawę

Mandriell | 21 stycznia 2012 17:54

No, ja też myślałem, że ciekawą opcją może być to, żeby każdy uczestnik miał tydzień dla siebie. Chodzi mi o to, że dany uczestnik w danym tygodniu proponuje temat i reszta cyka fotki :D

Mike | 21 stycznia 2012 19:39

Jeśli o mnie chodzi, to fajne jest właśnie to, że tak naprawdę nikt nie wie jaki będzie temat. Na tym cały challenge polega. :D Ja np. nie chcę wymyślać tematu. :)

KoRny 21 stycznia 2012 19:49

I niech tak zostanie że nikt nie zna zadania. Ale odnośnie wymyślania tematów to jestem za tym żeby jednak każdy (czyt chętny) mógł sie wykazać. Chociaż sam nie bardzo się rwę z pomysłami :)

Mandriell | 21 stycznia 2012 19:58

No ale jak to nikt nie zna zadania? Przecież Monika zna :D
Poza tym - każdy poznaje zadanie w poniedziałek i ma cały tydzień na zrobienie zdjęcia :D

Nie rozumiem tego rozumowania :)

Mike | 21 stycznia 2012 20:00

Oj tam od razu zna. Tematy spływają z kosmosu. :D

No tak, każdy poznaje w poniedziałek, ale nie wcześniej. I dopiero od tego momentu wie co robić. A jakby tak znać kilka tematów naprzód, to do kitu taki challenge. :D

A tak w ogóle to witajcie z zespole! :D

Mandriell | 21 stycznia 2012 20:04

No racja, ale mnie nie chodzi o to, żeby wybierać tematy na kilka tygodni do przodu. No bo widzisz, nawet jak Ty podasz temat jakiś to i dla Ciebie jest on nowy i jest wyzwaniem. Najpierw kreuje Ci się w głowie sam temat, dopiero później wchodzą pomysły na wykonanie. Tak ja myślę.

Mila Blaszta | 21 stycznia 2012 21:07

No nareszcie. Dzień dobry moi drodzy.

Mila Blaszta | 21 stycznia 2012 21:11

A - ja jestem za tym, żeby każdemu chętnemu przysługiwał tydzień wymyślania tematu :)

Mike | 22 stycznia 2012 20:52

A, bo samo się prosiło, żeby było 50 komentarzy. :D

zniesmaczona | 22 stycznia 2012 23:37

u mnie się prosiło o 51 :)

Maxus | 23 stycznia 2012 00:35

My tu cacy cacy a już mamy poniedziałek, jaki tym razem będzie nowy temat? :)

Bardzo miło nam będzie, jeśli Twój komentarz nie będzie "Anonimowy". W tym celu, z rozwijanej listy "Komentarz jako", wybierz opcję: "Nazwa/adres URL" i w pojawiającym się okienku, w polu "Nazwa" wpisz swoje imię, ksywkę, bądź cokolwiek. Pole "adres URL" nie jest wymagane. O wiele lepiej czyta się nam komentarze, które nie są nic nie mówiącymi anonimami. :)

Prześlij komentarz