Czy jest coś takiego, co wywołuje w Was falę złości,
coś czego nie cierpicie i strasznie Was denerwuje?
Pokażcie nam co to takiego. :)
Autorką tematu w tym tygodniu jest Marry.
Złości i denerwuje mnie te całe euro mistrzostwa sportowe. Nie cierpię koszykówki i piłki nożnej i innej siatkówki, oraz wszelkiej maści pseudokibiców. Do tego piękny, klimatyczny opuszczony dworzec PKP w Zgorzelcu kibole zakryli wydrukiem przypominającym o tym całym beznadziejnym turnieju. Niech już ta szopka się skończy...
Dobra, nie ważne kto to był - kibole, kibice, pseudokibice, fani sportu, czy organizatorzy - cała ta otoczka, cały ten szum i wszystko co związane z euro i około euro to mnie denerwuje i złości. Mam alergię na te klimaty, nic to fajnego dla mnie, ani mądrego, ani przyjemnego, ani pożytecznego.
""Feel like at home", czyli "czuj się jak w domu" - to slogan, którym kończy się przygotowany na zlecenie rządu filmik reklamujący Euro 2012", "na zlecenie rządu nakręciła go agencja Grandes Kochonos". ... Brief wraz z hasłem: "Feel like at home" dostaliśmy od Centrum Informacyjnego Rządu" tak, żeby wszystko było jasne. Ważne kto to był, bo właśnie przez takie coś rodzą się niedomówienia, pomówienia, które później idą w eter, a nie mający pojęcia szary lud łyka takie coś jak "młody pelikan". Jak dla mnie promocja imprezy tak i tak zaczęła się za późno, ale wydaje się być ok. Alergia na klimaty, szum i otoczkę, no co zrobić musisz jakoś do 1 lipca przeżyć.
Aminkaa, o jakże bliskie jest mi Twoje zdenerwowanie!
Bardzo miło nam będzie, jeśli Twój komentarz nie będzie "Anonimowy". W tym celu, z rozwijanej listy "Komentarz jako", wybierz opcję: "Nazwa/adres URL" i w pojawiającym się okienku, w polu "Nazwa" wpisz swoje imię, ksywkę, bądź cokolwiek. Pole "adres URL" nie jest wymagane. O wiele lepiej czyta się nam komentarze, które nie są nic nie mówiącymi anonimami. :)
no to zobaczymy, jak bardzo jesteśmy sfrustrowani :)
Złości i denerwuje mnie te całe euro mistrzostwa sportowe. Nie cierpię koszykówki i piłki nożnej i innej siatkówki, oraz wszelkiej maści pseudokibiców. Do tego piękny, klimatyczny opuszczony dworzec PKP w Zgorzelcu kibole zakryli wydrukiem przypominającym o tym całym beznadziejnym turnieju. Niech już ta szopka się skończy...
yy "wydruk" to nie wina kiboli...
No ja też bym się chciał spytać skąd ty wiesz że to akurat kibole byli. No chyba że po skończonej robocie strzelili sobie ustawkę.
Dobra, nie ważne kto to był - kibole, kibice, pseudokibice, fani sportu, czy organizatorzy - cała ta otoczka, cały ten szum i wszystko co związane z euro i około euro to mnie denerwuje i złości. Mam alergię na te klimaty, nic to fajnego dla mnie, ani mądrego, ani przyjemnego, ani pożytecznego.
""Feel like at home", czyli "czuj się jak w domu" - to slogan, którym kończy się przygotowany na zlecenie rządu filmik reklamujący Euro 2012", "na zlecenie rządu nakręciła go agencja Grandes Kochonos". ... Brief wraz z hasłem: "Feel like at home" dostaliśmy od Centrum Informacyjnego Rządu" tak, żeby wszystko było jasne. Ważne kto to był, bo właśnie przez takie coś rodzą się niedomówienia, pomówienia, które później idą w eter, a nie mający pojęcia szary lud łyka takie coś jak "młody pelikan". Jak dla mnie promocja imprezy tak i tak zaczęła się za późno, ale wydaje się być ok. Alergia na klimaty, szum i otoczkę, no co zrobić musisz jakoś do 1 lipca przeżyć.
Przeżyję ;) Wyjadę w góry, jak najdalej od tego wszystkiego! :)
qbanez tak więc zapraszam w Sudety! W końcu to bardzo blisko. Tak kibiców na pewno nie spotkasz. :D
Powiem wam jedno - nawet nie wiecie jak ciężko biega się po polnych drogach pełnych kamieni...
kibiców spotka się wszędzie :D nie żebym straszył hehe, a po wygranym meczu to już na pewno
Monique, masz rację, tyle książek, tyle interesujących rzeczy, tyle planów
a tak mało czasu
Aminkaa, o jakże bliskie jest mi Twoje zdenerwowanie!
Prześlij komentarz